KLASA III
KWIECIEŃ- 2 CZĘŚĆ
http://https://www.youtube.com/watch?v=fTiUpRSL7IA WITAM WAS PO ŚWIĘTACH- ZACZNĘ OD PODZIĘKOWAŃ- BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE ŻYCZENIA OD RODZICÓW I OD DZIECI. A TU OBOK TO RZEŻUCHA I OWIES, .KTÓRE PRZYSŁAŁA JESZCZE PRZED ŚWIĘTAMI JULKA. SAMA JE POSIAŁA I PIELĘGNOWAŁA. TEN PIĘKNY STROIK BYŁ OZDOBĄ JEJ WIELKANOCNEGO STOŁU.
15.04 środa DZIEŃ DOBRY
Na początek dzisiejszego dnia proszę, abyście posłuchali utworu Modesta Musorgskiego- rosyjskiego kompozytora narodowego, który grał na fortepianie. Zamykamy oczy i......słuchamy.......słuchamy..... "Taniec kurcząt w skorupkach"
https://www.youtube.com/watch?v=e2ziz9Z6G84
edukacja polonistyczna- temat- ORTOGRAFIA- ĆWICZYMY PISOWNIĘ : ą- om, ę- em.
Podręcznik pol.- społ. s. 80- czytamy i zapisujemy w zeszycie w linię 3 wybrane wyrazy z "ę" i 3 wybrane wyrazy z "ą".
Podręcznik pol.- społ. s.81- czytamy i zapisujemy w zeszycie w linię 3 dowolne wyrazy z "em" i 3 dowolne wyrazy z "om".
Ćw. 1 s. 66- pol.- społ.- podpisujemy ilustracje: wędka, pociąg, pieniądze, gęś
Ćw. 2 s.66 z kropką- pol.- społ- wpisujemy czynności: zdejmę, zasnę, ścisnę, krzyknę wpisujemy te same czynności, ale w czasie przeszłym: zdjąłem, zasnąłem, ścisnąłem, krzyknąłem- dobrze się przyglądamy i przepisujemy, bo trudne.
Ćw. 3 s. 66 pol.- społ- nie tłumaczę- łatwe, samodzielnie wykonujemy.
Ćw. 4 s. 66 PISZĘ- nie tłumaczę - łatwe, samodzielnie wykonujemy. KONIEC
Jeśli ktoś ma ochotę może wybrać i wykonać dowole ćw. s. 65- PISZĘ lub ćw.5 s. 66- PISZĘ
edukacja matematyczna- temat: LICZBY TRZY I CZTEROCYFROWE.
Utrwalamy liczby do tysiąca, bo jutro już liczby pięcio i sześciocyfrowe.
Wykonujemy ćw.2 s.33 mat.- przyr.z kropkami. PRZERWA- może drugie śniadanie- owoc- nie słodycze. Jeśli masz ochotę na naukę matematyki przez zabawę rozwiąż dwa quizy -ZDOBYWCY WIEDZY
https://www.youtube.com/watch?v=27nOGOMrY7U
edukacja plastyczna- temat:Co widzi moja wyobraźnia- Ilustracja do utworu M. Musorgskiego "Taniec kurcząt w skorupkach"
Mam nadzieję, że już dzisiaj na początku zajęć wysłuchaliście tego pięknego utworu. Na zajęciach plastycznych wykonacie pracę inspirowaną waszą wyobraźnią. Będzie to ilustracja do utworu "Taniec kurcząt w skorupkach". Jeszcze raz zamykamy oczy, słuchamy https://www.youtube.com/watch?v=e2ziz9Z6G84 i rysujemy kredkami na małej kartce z bloku, to co podpowiada nam wyobraźnia. Proszę o przesłanie pracy do GALERII. Pierwsza praca już jest- jak myślicie czyja? Wraz z ilustracją proszę o odpowiedź: Czyja to praca??????? Czekam do wtorku 21 kwietnia. A może podczas rysowania macie ochotę na muzykę relaksacyjną. Najpiękniejsza na świecie melodia dla duszy https://www.youtube.com/watch?v=mUQaPm0KJ9g i rysujemy.....................................
GALERIA PRAC "TANIEC KURCZĄT W SKORUPKACH".
praca ??? BOGUSI praca MARTY praca KRYSTIANA
praca MICHASI praca GABRYSI praca NIKOLI a ta pierwsza nadal nie wiem czyja.....BOGUSI..
praca JULKI praca MATEUSZA praca OSKARA
praca AMELKI praca ŁUKASZA
Kolorowanka dla dzieci, które uczęszczały na dodatkowe zajęcia w środę- proszę wydrukować i pokolorować. Wykonaną pracę przesłać do mnie i przechować w dodatkowej teczce. Kto nie ma możliwości wydrukowania, wybiera 10 dowolnych działań, przepisuje do zeszytu w kratkę i oblicza. Jest to praca do wykonania do następnej środy do 22 kwietnia.
Wyjątkowo sumiennie pracuje Marta- wyprzedza nas w realizacji zadań.
PRACE DODATKOWE
MARTA KASIA MATEUSZ ŁUKASZ
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
16.04 czwartek WITAJCIE. Zaczynamy nietypowo- przedstawiam Wam nietypowych gości- to króliki Krystiana
Łatek Węgielek
edukacja polonistyczna- temat: MAGICZNE PRZEDMIOTY.
Dziś poznamy magiczną siłę zwykłych przedmiotów na podstawie fragmentu książki "Magiczne drzewo".
Najpierw odpowiedzcie na pytania: Co to jest magia? Kto to jest magik? Jakich używa przedmiotów? Co mogą robić zwykłe przedmioty, gdy użyjemy do nich magii? Czytamy głośno, samodzielnie tekst z podr. pol.- społ. s.38-39. Najpierw CZYTAMY TYLKO WSTĘP- odpowiadamy ustnie na pytanie 1, 2, 3 s.39- podr. pol.- społ. Dalej czytamyTEKST GŁÓWNY i odpowiadamy ustnie na pytanie 4, 5, 6 s.39 podr. pol.- społ. Nawet jeśli nas nikt nie słucha odpowiadamy głośno na pytania.
Jeśli ktoś ma ochotę poznać wszystkie przygody Filipa, Tosi i innych może kupić tę książkę w sprzedaży wysyłkowej- Andrzej Maleszko "Magiczne drzewo". A może już ktoś ma tę książkę. Wiem, że niektóre dzieci mają dużą biblioteczkę. Czekam na wiadomość, czy ktoś już przeczytał całą książeczkę.
Ćw.1 s.67 pol.-społ.- łatwe, smodzielnie wykonujemy.
Ćw.2 s. 67- pol.- społ- też łatwe. Przypominam piszemy odpowiedzi całym zdaniem, zaczynamy zdania wielką literą, na końcu kropka. Staramy się, aby pismo było bardzo ładne. Pierwsze zdanie zaczynamy tak: Bohaterowie tej książki nazywają się.........dalej sami. Zwróćcie uwagę na pisownię wyrazu:bohater.
Ćw. 3 s.67 pol.- społ. Aby bez problemu wykonać to ćwiczenie obejrzyjcie https://www.youtube.com/watch?v=dEJFDiW8s84
Ćw. 4 s. 68 pol.- społ. Pomogę: 1- Filip rzucił piłkę w stronę krzesła.
7- Odłamki szkła wróciły na swoje miejsce i okno było jak nowe. Numer 2, 3, 4, 5, 6- samodzielnie. PRZERWA. Jeśli ktoś ma ochotę może wykonać ćw.5 i 6 s.68 pol.- społ.
edukacja matematyczna- temat- LICZBY CZTERO, PIĘCIO, SZEŚCIO, SIEDMIOCYFROWE.
Podręcznik mat.- przyr. s.35.Czytamy liczby na samej górze- głośno. Następnie czytamy głośno liczby w z. 2 s.35 podr. mat.- przyr. Pamiętamy,że tysiąc ma trzy zera, zatem czytamy: dwa tysiące, dwadzieścia tysięcy, dwieście tysięcy i ostatnia liczba: dwa miliony, bo milon ma sześć zer.
Teraz czytamy liczby w z. 1 s.35 kropka- tabelka- czytamy wzdłuż: trzy tysiące, trzydzieści tysięcy, trzysta tysięcy, trzy miliony. Druga i trzecia linijka - samodzielnie
Z. 2 s. 35- wykonujemy w zeszycie w kratkę. Najpierw liczby zielone, później żółte. Zaczynamy od liczb największych- liczymy ilość zer. Liczba, która ma najwięcej zer będzie największa. PRZERWA. DLA CHĘTNYCH- Z. 3 I 4 s. 35- podr. mat.- przyr.
To są trudne liczby. Jeśli ktoś nie może sobie poradzić i nie ma osoby, która pomoże niech skontaktuje się ze mną na Skype w piątek w g. 11-12. Jeśli nie macie takiej możliwości, nie potraficie sobie sami poradzić, weźcie zadania w czerwone kółeczko, wytłumaczymy w szkole. Nadmienię, że o tych liczbach będziecie uczyć się jeszcze raz w kl.4.
edukacja muzyczna- temat: TACY SILNI, TACY ZDROWI, CZYLI MUZYCZNIE O ZDROWIU.
Posłuchamy piosenki "KARATECZKA", Kto będzie miał chotę, może się jej nauczyć , a nawet wykonać do niej taniec.
Odpowiadamy: Jak rozumiemy dzisiejszy temat: Tacy silni, tacy, zdrowi- czyli muzycznie o zdrowiu.? Co należy zrobić, aby zachować dobre zdrowie? W jaki sposób należy dbać o zdrowie?
Posłuchajcie piosenki "Karateczka" https://www.youtube.com/watch?v=fTiUpRSL7IA
KARATECZKA.docx- tu sa słowa. Odpowiedzcie na pytania: O czym jest piosenka? Jaką dyscyplinę sportu uprawia dziewczynka w tej piosence? Czy odnosi sukcesy? Czy inni cieszą się z jej sukcesów?
Jesli macie z kim poćwiczcie słowa piosenki na zasadzie echa, a później pośpiewajcie. A może ktoś zatańczy zgodnie ze słowami w refrenie?
Ćwiczenie muzyczne- ćw.1 i 3 s.25. Proszę o przesłanie. Nie tłumaczę- łatwe. Tu chcę wyróżnić dzieci, które przesłały mi poprzednią pracę z muzyki: Martę, Krystiana, Julkę, Łukasza i Gabrysię. Czekam na muzyczne prace od innych dzieci.
Bardzo ważna wiadomość: ZACHĘCAM DO PRZECZYTANIA NA STRONIE SZKOŁY: HUCIAKI DLA SZPITALA. ZACHĘCAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W AKCJI. PROSZĘ POCHWALIĆ SIĘ SWOJĄ PRACĄ RÓWNIEŻ NAM I ZDJĘCIE PRACY PRZESŁAĆ RÓWNIEŻ DO MNIE- ZAMIESZCZĘ W ZAKŁADCE. Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NA PRACE!!!!
PRACE Z MUZYKI DO PIOSENKI "KARATECZKA"
Misia Krystian nawet w stroju judoki- karateki. Następny raz prosimy o uśmiech.
Nikola Julka Oskar Amelka Gabrysia
Mateusz Łukasz Marta NIna
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
17.04 piatek Witam Was wiosennie. Na początek ponawiam prośbę dotyczącą akcji HUCIAKI DLA SZPITALA- odczytajcie na stronie szkoły i działajcie. Ja też mam zamiar zrobić pracę- podziękowanie. Wkrótce Wam pokażę swoją pracę.
edukacja polonistyczna- temat: PISZEMY OPOWIADANIE TWÓRCZE- MOJA MAGICZNA SZAFA
To kolejna forma wypowiedzi pisemnej, której redagowanie będziemy doskonalić. Najpierw odpowiadamy na pytania: (głośno, nawet jeśli nikt nie słucha). Jakie znacie rodzaje szaf? Do czego są przeznaczone? Wymyślcie teraz, jakie nietypowe zastosowanie może pełnić szafa.
"Moja magiczna szafa"- temat świetny. Aby prawidłowo wykonać pracę otwórzcie podręcznik pol.- społ. s. 85. Przeczytajcie głośno wszystkie podpowiedzi. Następnie spróbujcie napisać takie opowiadanie w ćw. pol- społ. s.69. Można napisać najpierw w brudnopisie- samodzielnie. Jeśli ktoś pomoże sprawdzić prawidłowość, przepisujemy do ćwiczenia. Jeśli nie przyślijcie brudnopis, albo skontaktujcie się ze mną na Skype. Ja pomogę, sprawdzę i przepiszecie do ćwiczenia. Jeśli nie ma żadnej z tych możliwości, zaznaczcie czerwonym kolorem- pomogę napisać, gdy się spotkamy w szkole. Prace, które będą sprawdzone proszę przysłać. Będę oceniała do dziennika. Jeśli ktoś ma możliwość, proszę przesyłać wszystkie prace. Ja każdą sprawdzam, piszę notatkę do Was, do Rodziców, a następnie umieszczam w Waszych imiennych folderach. To super materiał do oceny Waszej pracy na świadectwie na koniec roku szkolnego. PRZERWA
Może w czasie przerwy" KARATECZKA" https://www.youtube.com/watch?v=fTiUpRSL7IA
edukacja matematyczna- temat: ZAPISYWANIE I ODCZYTYWANIE LICZB WIELOCYFROWYCH
Wykonujemy ćw.1 s.34 mat.- przyr. -łatwe, samodzielnie.
Wykonujemy ćw.2 s.34 mat.- przyr. Podpowiem dwie ostatnie liczby: 202.500 (dla ułatwienia liczymy trzy miejsca od tyłu i stawiamy kropkę, ta kropka jednak nie jest obowiązkowa) 754.200
Wykonujemy ćw.1 i 2 s. 54 LICZĘ. KONIEC DLA CHĘTNYCH- ćw. 3 s.54 LICZĘ. Piękna pogoda, wychodzimy na podwórko. Jeśli ktoś ma telefon, niech spróbuje znaleźć jakiegoś owada czy inne zwierzątko, zrobić zdjęcie i przysłać. Będzie kolejna Galeria. DO WIDZENIA. DO PONIEDZIAŁKU. JEŚLI OTRZYMAM INTERESUJĄCĄ FOTKĘ JESZCZE SIĘ ODEZWĘ W SOBOTĘ, W NIEDZIELĘ.
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
POZDROWIENIA OD KASI- KASIA TĘSKNI ZA WAMI I ZA SZKOŁĄ
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Teraz pochwała za systematyczną pracę z języka angielskiego dla: OSKARA, MICHASI, GABRYSI, MARTY, MATEUSZA, KRYSTIANA, JULKI, ŁUKASZA
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Teraz coś słodkiego. Oskar skończył
9lat. Przepraszam Oskar skończył 10 lat.Jak ten czas szybko biegnie.
Super tort. Zdrowia Oskar. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Mamy kolejną JUBILATKĘ. AMELKA skończyła
8lat. Przepraszam Amelka skończyła 9 lat. Jest od nas młodsza, bo rozpoczęła naukę w klasie pierwszej jako sześciolatek. Ale pracuje równie wspaniale jak jej starsi koledzy.Zdrowia dla Amelki.
Amelka rozmawiała ze mną na SKYPE. Opowiadała o urodzinach, prezentach oraz o chomiczkach- CHIPIE i MINKUSIE. Widać je na zdjęciu. Słodziaki.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
UWAGA! UWAGA! SĄ PIERWSZE PRACE DLA PRACOWNIKÓW SZPITALA !
PROSZĘ SIĘ PODPISYWAĆ IMIENIEM POD PRACĄ.
PRACA AMELKI PRACA NIKOLI
Wielkie serce dla szpitala od KRYSTIANA. A jaki piękny uśmiech. :) PRACA MICHASI
Gabrysia w podziękowaniu pisze:" Bój się praca JULKI koronawirusie, szybko się z tobą uporamy, bo wspaniałą służbę zdrowia mamy".
To moja praca- podziękowanie dla WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW SZPITALA
Oryginalne podziękowanie ŁUKASZA
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Jestem pod wrażeniem tego co zrobiła Amelka. Sama uszyła sobie maseczkę. Nawet ładnie wygląda.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Teraz czworonożni przyjaciele MARTY- kot i pies oraz MICHASI- pies.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Jeszcze wzorowo napisane opowiadanie Michasi. Czekam na kolejne opowiadania.
Opowiadanie Amelki. Równie piękne. Ciekawe opowiadanie Krystiana.
Praca MARTY, MATEUSZA, NIKOLI, OSKARA.
Opowiadanie ŁUKASZA Opowiadanie JULKI. Jak Julka teraz pięknie pisze. W opowiadaniu Gabrysi bohaterami jesteście Wy- cała nasza klasa.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,
SMAKOŁYK OD KASI
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,
TO ZNOWU JA SIĘ ODZYWAM, ALE NIE SPOSÓB SIĘ NIE ODEZWAĆ, GDY OTRZYMUJĘ TAKIE ZDJĘCIA. ZOBACZCIE, JAK POŻYTECZNIE MOŻNA SPĘDZIĆ CZAS WOLNY Z RODZICAMI. JULKA PODPATRYWAŁA I FOTOGRAFOWAŁA PRZYRODĘ. Popatrzcie na efekty jej spaceru po podwórku. Zachęcam do wyjścia na podwórko, nie siedźmy w domu przed telewizorem czy komputerem. Na podwórku też można się wiele nauczyć.
PSZCZOŁA
BIEDRONKA
PTASZEK
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>..
ODZYWAM SIĘ JESZCZE RAZ, BO NIE SPOSÓB NIE PRZEKAZAĆ WAM TAKIEJ WIADOMOŚCI. ŁUKASZ ROZSZYFROWAŁ CZYJA TO PRACA "TANIEC KURCZĄT W SKORUPKACH" DLA ŁUKASZA SPECJALNA NAGRODA, JESZCZE NIE WIEM JAKA, BO NIE PRZYPUSZCZAŁAM, ŻE KTOŚ ROZSZYFRUJE. JEŚLI CHCECIE SIĘ DOWIEDZIEĆ, TO TUTAJ ODKRYCIE_LUKASZA.docx
serduszka od nas wszystkich
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
20.04 poniedziałek DZIEŃ DOBRY. Mam nadzieję, że ten dzień jest dla Was dobry. Jeśli nie to trzy głębokie wdechy, uśmiech i pracujemy.
edukacja przyrodnicza temat- HERBATA NA STOŁACH ŚWIATA
Jestem pewna, że każdy z Was pił herbatę wiele razy, ale nie zastanawialiście się co to właściwie jest. Proszę przeczytać kilka bardzo ciekawych informacji na temat herbaty oraz zobaczyć jak wygląda roślinka herbaty. Zwróćcie uwagę, że herbata piszemy przez H.
CZYM_JEST_HERBATA._ROSLINA_HERBATY_notatka___roslina(2).docx - może Wam przeczytać inna osoba.
W zależności od regionu herbatę przygotowuje sie na różne sposoby i z różnymi dodatkami. Popatrzcie- bardzo ciekawe
https://www.youtube.com/watch?v=0rwrEmvnlOs
https://www.youtube.com/watch?v=rOvrpSgxXfk
Myślę, że zgłębiliście wiedzę na temat herbaty. Podręcznik mat.- przyr. s. 36- 37- czytacie głośno sami, oglądacie ilustracje.
Ćwiczenie mat.- przyr. s.38-39. Wybieramy 3 dowolne rośliny i przy pomocy Rodziców lub internetu opisujemy rośliny. Jeśli nie mamy takiej możliwości opisujemy tylko miętę, bo jest w podręczniku mat. na s. 37. A może ktoś ma ochotę opisać wszystkie rośliny. Marta już w poprzednim tygodniu opisała wszystkie rośliny. Jej pracę można zobaczyć WYŻEJ. PRZERWA
edukacja matematyczna- temat: LICZBY WIELOCYFROWE.
Będziemy dodawać i odejmować liczby wielocyfrowe.
Ćw. 1 s.35- mat.- przyr.Patrzymy na tarczę, znajdujemy punkty kolejnego dziecka i odejmujemy od 1000. . MAREK 1000- 800=200 pozostałe przykłady sami- łatwe.
DLA CHĘTNYCH- ćw. 2 s.35 mat.-przyr. Nie tłumaczę, bo tu potrzebna jest pomoc. Jak nie mamy pomocy i nie wiemy jak wykonać pomijamy to ćwiczenie.
Ćw. 1 s.36 mat.- przyr.- nie tłumaczę, bo jest wzór, ćwiczenie łatwe. PRZERWA
zajęcia komputerowe - płyta zadanie nr 24 lub dyktanda- do wyboru. https://www.dyktanda.net/
Zadanie dla dzieci, które uczęszczały na dodatkowe zajęcia w poniedziałek TRUDNE
KOLEJNOSC_WYKONYWANIA_DZIALAN.docx
Marta wykonała już to mega trudne zadanie
Również Łukasz wykonuje wszystkie dodatkowe zadania nawet te mega trudne.
Amelka dołącza do grona super matematyków.
Marta w przodzie.
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
21.04 wtorek Witam wszystkie dzieci.
Zacznę od pochwały za piękne prace, które przysłaliście pani Irence z religii. Wyróżnienie dla MARTY, JULKI I KRYSTIANA.
Właśnie wróciłam ze spaceru. Tak pięknie śpiewaja ptaki. Posłuchajcie https://www.youtube.com/watch?v=9INVrVQRpus
edukacja polonistyczna- temat: PRACA EKIPY FILMOWEJ NA PODSTAWIE TEKSTU "AMELKA I EKIPA FILMOWA".
Dzisiaj zastanowimy sie co to znaczy, że ktoś ma pasje? Dowiemy się, jak wygląda praca ekipay filmowa. Polecam obejrzenie 10- minutowego reportażu na temat pracy ekipy filmowej. Bardzo ciekawe https://www.youtube.com/watch?v=BS_LNEijuEU
Teraz podr. pol.- społ. s.40-41- czytamy do wyboru głośno lub cicho. Odpowiadamy ustnie na pytanie 1, 2, 3, 4 s.41 podr. pol.- społ.
Ćw. 1 s. 70- ćw. pol.- społ. Podpowiedź: Czas akcji: po lekcjach. Dalej sami- łatwe.
Ćw.2 s.68 PISZĘ. Koniec- kolejne ćwiczenia- jutro. PRZERWA
edukacja matematyczna- ROZWIĄZYWANIE ZADAŃ Z TREŚCIĄ NA PORÓWNYWANIE RÓŻNICOWE I ILORAZOWE.
Przypomnienie: o ile dłużej- dodajemy
o ile krócej- odejmujemy
ile razy dłużej- mnożymy
ile razy krócej- dzielimy
Wykonujemy ćw.1 s.37 ćw. mat.- przyr. PRZESYŁAMY PRACĘ DO SPRAWDZENIA.
Teraz na podwórko. A MOŻE DO LASU POSŁUCHAĆ ŚPIEWU PTAKÓW.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,
Już pisałam o różnych Waszych zajęciach poza nauką. Były gry planszowe, fotografowanie przyrody, tropienie autora tajemniczej pracy o kurczątkach, obserwacja i opisywanie wiosennych kwiatów, wypieki słodkości i wiele wiele innych. Dzisiaj kolejny przykład pożytecznego spędzania czasu nadesłany przez Krystiana Prawda,że trzeba mieć mnóstwo cierpliwości. Podziwiam.
,<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,,
Ja się znowu pojawiam, bo znowu mnie coś zaskoczyło. To praca z religii, którą do mnie przysłał Olek. To miłe.
:;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Teraz coś szczególnego. Gabrysia pokazała kurczaczki, które gościły u nas przed świętami. Zobaczcie jak urosły. Jakie są słodkie, jak spacerują z mamą.
Gabrysia pokazała również innego słodziaka- malutkiego kotka z mamą kotką.
No i fotka wiosennego motylka. Ależ piekne to miejsce, w którym Gabrysia mieszka.
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
22.04 środa DZIEŃ DOBRY
I znowu niespodzianka. Mamy w klasie wielkiego szczęściarza. To Mateusz. Szczęściarz, bo znalazł czterolistną koniczynę. Popatrzcie, policzcie, czy na pewno ma cztery listki i na podwórko, na łąkę "szukać szczęścia".
Zaczynamy zajęcia edukacja polonistyczna- temat: JAK POWSTAJE FILM?
Wczoraj oglądaliście prezentację na ten temat. Kto ma ochotę zachęcam do ponownego obejrzenia. https://www.youtube.com/watch?v=BS_LNEijuEU
Podręcznik pol.- społ.s.42-43 czytamy, oglądamy ilustracje i głośno odpowiadamy na pytanie 1 i 2 s. 43 podr. pol.- społ. Odpowiadamy głośno, nawet jak nikt nas nie słucha.
Wykonujemy ćw. 2 s.70 ćw. pol.- społ. Podpowiedź pisać scenariusz- scenarzysta
........................- projektant kostiumu lub kostiumograf
........................- aktor
Ćw. 3 s.70 pol.- społ.- sami łatwe.
Ćw. 4 s.71 pol.- społ.- BEZ KROPEK. ŁATWE. PRZERWA
edukacja matematyczna- temat: LICZBY WIELOCYFROWE- OBLICZENIA W ZAKRESIE CZTERECH DZIAŁAŃ.
Ćw. 1 i 2 s. 40 mat.- przyr.- ŁATWE- nie tlumaczę.
Z. 1 s. 38-podr.- mat.- przyr. ZMIENIAMY POLECENIE-KROPKĘ Z ZADANIA WYKONUJEMY W ZESZYCIE W KRATKĘ. Przypomnienie: suma- wynik dodawania, różnica - wynik odejmowania. Dalej sami- to proste.
Z.2 s. 38- podr mat.- przyr.-- piszemy w zeszycie w kratkę działanie i odpowiedź- bardzo starannie. PRZERWA- coś smacznego dla Was w nagrodę.
edukacja plastyczna- temat: ILUSTRACJA DO ULUBIONEGO FILMU.
Proszę pod spodem napisać co najmniej 3 zdania dotyczące pracy i przysłać do mnie. Będzie ocena w dzienniku i umieszczę pracę w GALERII. KONIEC NA DZISIAJ DO WIDZENIA
Teraz kolor zielony czyli kolorowanka dla dzieci, które uczęszczały na zajęcia w środę. To praca na tydzień. Przesyłajcie do następnej środy. Kto nie ma możliwości wydrukować niech wybierze 10 działań, napisze w zeszycie w kratkę i obliczy.
K-_cztery_dzialania_do_100-zaba.docx
Pisałam, że u Gabrysi jest pięknie i do tego NIEZWYKLE. Zobaczcie
To chyba pszczoły........
A tu Gabrysia, ale jej dobrze.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
A TERAZ COŚ CIEKAWEGO OD ŁUKASZA- TO KOT KAZIK USNĄŁ PRZY NAUCE. NO I OBOK ŁUKASZ NA ZAJĘCIACH SZKOŁY TAŃCA EDS.
Kazik jest słodki, a Łukasz super.
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Jak Wy pięknie, pięknie pracujecie. Niektóre prace z dzisiejszego dnia przyszły już wczoraj albo dzisiaj z samego rana. UWIELBIAM WAS.
Prace dodatkowe Łukasza, Marty i Mateusza i Gabrysi.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
A tu super SIOSTRY. Jaka FRYZURA! Wspólna nauka i zabawa.
23.04 czwartek
edukacja polonistyczna- temat: ĆWICZYMY DYKCJĘ
DYKCJA TO WYRAŹNA WYMOWA
Najpierw powtórka. Zapisujemy w zeszycie w linię: Samogłoski: a, e, ........dalej sami- znaków graficznych, czyli liter 9, a wymawiamy 8, bo u-ó wymawiamy tak samo.
Zapisujemy w zeszycie w linię: dwuznaki: dz, dż, .........resztę sami jest ich 7
Otwieramy ćw.1 s.72 po.- społ. i ustnie wykonujemy wszystkie ćwiczenia- to taka zabawa kształcąca poprawna wymowę.
Teraz przypominamy sobie łamańce językowe.Jesli macie ochotę na łamańce to tu
https://www.youtube.com/watch?v=7kOWvAQTt7I
Przeczytajcie szybko: Stół z powyłamywanymi nogami czy W czasie suszy szosa sucha. Może znacie inne. Zapraszam do słownej zabawy na przykład z siostrą lub bratem. PRZERWA
edukacja matematyczna- temat: LICZBY WIELOCYFROWE- OBLICZENIA PIENIĘŻNE
Najpierw karta pracy- można wydrukować lub przepisać działania do zeszytu. Przypominam wszystkie kartki z pracami gromadzimy w dodatkowej teczce, aby się nie pogubiły. Mnozenie_i_dzielenie-_liczby_wielocyfrowe.(1).docx
Ćw.1 s.41-wszystkie kropki mat.- przyr. Podpowiedź; liczymy najpierw wagę jednej doniczki. Skoro 5 ważyło 100 kg to jedna 100: 5= 20. Reszta już samodzielnie. Jeśli ktoś nie potrafi zrobić, proszę zaznaczyć na czerwono i zostawić, wykonamy w szkole. PRZERWA
edukacja muzyczna- temat: MOJE MUZYCZNE PASJE. NAUKA PIOSENKI "ŚPIEWAM I TAŃCZĘ".
Co to jest pasja mówiliśmy na zajęciach. Przypomnę, że pasja to zamiłowanie do czegoś. Pojawia się ona wtedy, gdy człowiek poświęca całą energię na robienie czegoś, co jednocześnie sprawia mu ogromną satysfakcję. Jeśli człowiek traci poczucie czasu na robienie czegoś, co lubi, jeśli traktuje to coś jako zabawę, a nie obowiązek, to właśnie jest pasja. Pasja sprawia, że jesteśmy zadowoleni z naszego życia.
Dzisiaj rozmawiamy o pasjach muzycznych: grze na instrumencie, śpiewie, tańcu. Czy ktoś w naszej klasie ma którąś z tych pasji? Ja już wiem.
Ćw. 1 s.26- ćwiczenie muzyczne.
Posłuchajcie piosenki 'ŚPIEWAM I TAŃCZĘ" https://www.youtube.com/watch?v=p9zSd_TWqBk
Tu są słowa SPIEWAM_I_TANCZE-_slowa_piosenki..docx
Kto ma ochotę niech sobie pośpiewa. KONIEC
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,
GABRYSIA ZNOWU ZASKOCZYŁA-ZOBACZCIE KTO MIESZKA NA JEJ PODWÓRKU.
Bąk super. Ślimak cudo! A kot też ekstra!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...
GALERIA "ILUSTRACJA DO ULUBIONEGO FILMU"
Praca Krystiana. Praca Mateusza Praca Michasi Praca Nikoli
praca Marty praca Mateusza praca Oskara praca Julki praca Gabrysi
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
OSKAR ZACZĄŁ SEZON GRILLOWY, CHYBA JEDNAK OGNISKOWY.
ZAZDROŚCIMY!
Amelka pisze, że u niej też sezon grillowy rozpoczęty. A po posiłku zajęcia ruchowe.
:;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; 24.04 piątek Dzień dobry zaczynamy- ostatni dzień tygodnia- później odpoczynek od nauki do poniedziałku
edukacja polonistyczna- temat:ĆWICZYMY PRAWIDŁOWĄ PISOWNIĘ W ZAKOŃCZENIACH - ii, -i czy -ij.
Ćw. 1 s.73- pol.- społ. Aby napisać bezbłędnie przepiszcie wyrazy: komedii kawiarni Grecji
Ćw. 2 s.73- pol.- społ. Również przepiszcie, aby uniknąć błędów: sensacji historii fotografii emocji Przeczytaj wiadomości w brązowej ramce i zapamiętaj.
Ćw. 3 s.73- pol.- społ- podpowiedź: na końcu wyrazów tylko i
Ćw. 3 s. 68 PISZĘ- wyrazy do wpisania: Francji Julii lekcji
PRZERWA
edukacja matematycza- temat: DODAWANIE I ODEJMOWANIE LICZB WIELOCYFROWYCH- DZIAŁANIA PISEMNE BEZ PRZEKROCZENIA PROGU, ZADANIA Z TREŚCIĄ.
Najpierw na rozgrzewkę ćw. 1 s. 42- mat.- przyr. - podpowiedź: dodajemy liczby- sąsiadki i wynik zapisujemy na górze.
Ćw. 2 s.42- mat.- przyr. przypomnienie: zaczynamy dodawanie i odejmowanie od JEDNOŚCI.
Ćw. 1 i 2 z kropką s. 43 mat.- przyr.- nie tłumaczę łatwe. Proszę starannie napisać odpowiedź.
DO WIDZENIA- może się jeszcze odezwę, gdy coś ciekawego mi podeślecie.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Marta w matematyce już na s. 50-51. Ale tempo! A w polskim napisała piękna pracę do ćw.2 na s.77. A jak Ona pięknie pisze!
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
27.04 poniedziałek DZIEŃ DOBRY WITAM WAS
edukacja polonistyczna-temat: KADRY FILMOWE.
Co to jest kadr filmowy dowiedzieliście się z ćw.4 s.71. Tylko przypomnę, że to pojedynczy obraz ujęty przez kamerę, inaczej klatka filmowa.
Najpierw jednak wymienię rodzaje filmów: 1. animowany, 2.dokumentalny, 3.fabularny. Wśród filmów fabularnych występują gatunki: film komediowy, dramat, kryminał, film historyczny, horror, musical, film sensacyjny, film science- fiction.
Przeczytajcie ważną informację o nagrodzie filmowej NAGRODA_FILMOWA_OSCAR.docx Wykonajcie ćw.2 s. 75 ćw. pol.- społ. - kropka ustnie.
Zadanie dla chętnych na szóstkę Ćw. 1 s.68 PISZĘ proszę o przesłanie. PRZERWA
edukacja matematyczna- temat: LICZBY WIELOCYRFOWE- ROZWIAZYWANIE ZADAŃ TEKSTOWYCH
Najpierw poćwiczymy liczenie- ćw.1 i 2 s.46 mat.- przyr. łatwe. W ćw. 1 można od razu pisać wyniki.
Z. 1 s. 42- podr. mat.- przyr. BEZ KROPEK, proszę działania wykonać sposobem pisemnym 2400 - 2100 coś się przesuwa, jak zapiszę, ale Wy pamiętajcie: jedności pod jednościami, dziesiątki pod dziesiątkami, setki pod setkami, tysiące pod tysiącami.
Z. 3 s.42 podr.- mat.- przyr.z kropką PRZERWA
zajęcia komputerowe Myślę, że w obecnej sytuacji zajęć z komputerem macie aż za dużo. Kto jednak ma ochotę niech wykonuje ćwiczenia z płyty, którą odebraliście ze szkły. Kto nie odebarał może każdego dnia to zrobić. Teraz kolej na zadanie 25. Zadania są super! KONIEC
Łamacze umysłu ZADANIA GRAŻYNY- Z.1, 2, 3 s.43 podr. mat.- przyr.- proszę o przesłanie pracy.
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Wyróznienie dla Julki, która przesłała najwięcej prac z języka angielskiego aż 10. BRAWO!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Teraz przepiękne tereny koło Mikanowa- okolice miejscowości Julianów, które odkryła Marta.
PIĘKNE!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Amelka w wolnej chwili porządkuje teren. Warto wziąć z niej przykład.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.
BARDZO WAŻNA INFORMACJA!!!
DROGIE DZIECI. Ze względu na stan pandemii inaczej niż zwykle obchodzimy w tym roku majowe święta. RAZEM Z RODZINĄ LUB SAMI ZRÓBCIE SOBIE SELFI Z FLAGĄ, NA KTÓREJ NAPISZCIE NAZWĘ ŚWIĘTA (ŚWIĘTO PRACY lub DZIEŃ FLAGI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ lub ŚWIĘTO NARODOWE 3 MAJA) lub hasło DAMY RADĘ. ZDJĘCIA WYYŚLIJCIE DO WTORKU NA EMAIL annasitak300@02.pl. Wysłany plakat będzie umieszczony na stronie szkoły i na fb.
Prosiłabym o przesłanie selfi również do mnie. Z przyjemnością umieszczę w naszej ZAKŁADCE.
MAMY PIERWSZA PRACĘ praca Nikoli
KOLEJNA PRACA praca Łukasza
Praca Krystiana
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,
ODMIENIONA AMELKA. POPATRZCIE NA FRYZURĘ. AMELKA Z GRZYWKĄ
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Marta nadal w czółowce
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
TE KWIATY OD MATEUSZA NA MIŁY POCZĄTEK DNIA TO MIŁE. ŁEZKA SIĘ W OKU KRĘCI.
28.04.wtorek DZIEŃ DOBRY Mam nadzieję, że przeczytaliście informację powyżej dotyczącą sposobu obchodów świąt majowych w tym roku. Zatem czekam na Wasze selfi. NIKOLA JUŻ PRZYSŁAŁA PRACĘ- zobaczcie wyżej.
edukacja polonistyczna- temat: ĆWICZENIA GRAMATYCZNO- ORTOGRAFICZNE.
Dzisiaj utrwalamy wiadomości. Zaczynamy od znanych nam części mowy: rzeczowników, czasowników, przymiotników. Po czym odróżnimy je nie będziemy powtarzać, tylko przejdziemy do działań praktycznych.
Ćw.5 s. 69 PISZĘ
Teraz ortografia. Ćw.6 s. 69 PISZĘ
Teraz proszę wybrać dyktando https://www.dyktanda.net/ Wybrać dyktando ó-u, rz-ż, ch- h "W ogródku Michała" lub inne, jeśli ktoś to już robił i wykonać. Tu jest dużo super dyktand. Zachęcam do ich wykonywania. PRZERWA
edukacja matematyczna- temat: OTO WYZWANIA- ZADANIA RÓŻNE - LICZBY WIELOCYFROWE.
Ćwiczymy umiejętność odczytywania, zapisywania i porównywania liczb wielocyfrowych, rozwiązujemy zadania z treścią- doskonalimy dodawanie i odejmowanie pisemne bez przekroczenia progu.
Z. 2 s. 44- podr. mat.- przyr. Wykonujemy pisemnie w zeszycie w kratkę. Piszemy małe cyfry, podpisujemy jedności pod jednościami, dziesiątki pod dziesiątkami, setki pod setkami i tysiące pod tysiącami. Zaczynamy obliczanie od jedności.
Z.3 s. 44- podr.mat.- przyr. Z KROPKĄ Skreślamy taką samą ilość zer w dzielnej co w dzielniku i zapominamy o nich. Pierwszy przykład100
0:10= 100( liczymy w myśli 100: 1= 100)Z.4 s.44 podr.- mat.- przyr. zadanie przepisujemy do zeszytu w kratkę. Po zapisaniu liczb głośno je odczytujemy.
Jeśli ktoś chce być super matematykiem polecam DLA CHĘTNYCH z. 1 s.44 podr.- mat.- przyr. i z. 6 s.45 BEZ KROPEK podr.- mat.- przyr. Zadania trudne- myślę, że będzie potrzebna pomoc.PRZERWA Dzisiaj ZESTAW ĆWICZEŃ Z PIŁKĄ, PIŁECZKĄ....NA PODWÓRKU.
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
TERAZ TROCHĘ WSPOMNIEŃ- PAMIĘTACIE- OPRÓCZ NAUKI W SZKOLE SUPER IMPREZUJEMY!
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; INFORMACJA
Informuję, że od 04.05 docelową platformą, na której będą realizowane zajęcia online zostanie Office365. W ramach tej usługi firmy Microsoft uczniowie uzyskają po zalogowaniu dostęp do aplikacjiTeams ułatwiającej zdalne nauczanie.
Proszę o zalogowanie. Instrukcja znajduje sie na stronie internetowej szkoły. W razie problemów proszę o kontakt z panią wicedyrektor E. Rafałowską na SKYPE http://live:.cid.c9c767545b8a95f
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
BRAWO! AMELKA ZALOGOWANA. MICHASIA ZALOGOWANA. ŁUKASZ ZALOGOWANY. GABRYSIA ZALOGOWANA. KRYSTIAN ZALOGOWANY. JULKA ZALOGOWANA!
29.04.środa DZIEŃ DOBRY
edukacja polonistyczna- temat: Czy już potrafisz- baśń, elementy fantastyczne i realistyczne, zaproszenie.
Ćw. 1 s.78 pol.- społ. Do wykonania tego ćwiczenia potrzebna jest znajomość baśni "Jaś i Małgosia". Kto ma ochotę sobie przypomnieć to polecam dwie części https://www.youtube.com/watch?v=Zfswl4o6d4k
https://www.youtube.com/watch?v=O9IKDHgyJaE
Ćw. 2 s.78 pol.- społ. - ŁATWE
Ćw.3 s.78 pol.- społ. PISZEMY TYLKO ZAPROSZENIE Jeśli nie pamiętamy, jakie elementy powinno zawierać zaproszenie zaglądamy na s.56 ćw. pol.- społ. Pracę piszemy w zeszycie w linię i przysyłamy do sprawdzenia. PRZERWA
edukacja matematyczna- temat: lICZENIE W ZAKRESIE 100- ZADANIA Z TREŚCIĄ
Najpierw przypominamy mnożenie i dzielenie do 100. Następnie wykonujemy ćw.1 s.47 mat.- przyr. Z KROPKAMI. Nie tłumaczę, bo łatwe. Kto jednak ma problem i nie ma osoby, która wyjaśni proszę oznaczyć na czerwono i nie robić. PRZERWA
edukacja plastyczna- Proponuję dzisiaj prace plastyczną związaną z majowymi świetami. Niech to będzie POLSKI ORZEŁ. Popatrzcie na moją propozycję https://www.youtube.com/watch?v=jjMBuPt6aVY A może w inny sposób https://www.youtube.com/watch?v=_LUXtKfpeYY Jeśli ktoś z Was znajdzie swój sposób- jest to mile widziane. Może być nawet rysunek. Proszę ORŁA POLSKIEGO wykonanego dowolną technika przysłać, będzie w dzienniku ocena.
Praca dla dzieci zdw. A może inni też mają ochotę na naukę przez zabawę. K-Liczenie_w_zakresie_100_RYBY.docx Na wykonanie pracy mamy tydzień. Proszę o przesłanie pracy.
KONIEC. DO WIDZENIA. DO JUTRA.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
POLSKI ORZEŁ- PRACA PLASTYCZNA- MARTA JUŻ WYKONAŁA- PIĘKNA PRACA
PRACA NIKOLI. SUPER! PRACA KRYSTIANA. SUPER!!!
PRACA GABRYSI TEŻ SUPER! PRACA MICHASI PIĘKNA!
PRACA JULCI SUPER!
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Informacja z ostatniej chwili- ODBYŁAM ŚWIETNĄ ROZMOWĘ- LEKCJĘ Z PIĘCIOMA OSOBAMI NARAZ NA SKYPE- z Martą, Niną, Krystianem, Michasią i Amelką. Wszyscy się wzajemnie widzieliśmy, rozmawialiśmy. SUPER. Zapraszam pozostałe dzieci do kontaktu.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
30.04 czwartek
Zaczynamy, witam Was wszystkich. to ostatni dzień przed świętami majowymi. Jutro piątek- dzień wolny. Nie zaglądajcie do ZAKŁADKI. Odpoczywajcie.
edukacja polonistyczna- temat: Czy już potrafisz- rodzaje zdań, pisownia -ą i -ę, -om i -em, końcówki -i, -ii, -ij. pisanie zawiadomienia.
Ćw. 4 s.79 pol.- społ. NIE TŁUMACZĘ- ŁATWE
Ćw.5 s.79 pol.- społ. NIE TŁUMACZĘ - ŁATWE
Ćw.6 s.79 pol.- społ. PODPOWIEDŹ- wpisujemy: suszarkę torebkom
Ćw. 7 s.79 pol.- społ. PODPOWIEDŹ- wpisujemy: Anglii restauracji
Na koniec wracamy do ćw. 3 s.78.pol.- społ. Napiszemy zawiadomienie w zeszycie w linię. Podpowiedź: Na środku piszemy wyraz ZAWIADOMIENIE. W kolejnej linijce zaczynamy tak: Uczniowie klasy 3 zawiadamiają, że dnia............odbędzie się.......DALEJ SAMI. Proszę o przesłanie pracy do sprawdzenia.
NA 4 MAJA NA PONIEDZIAŁEK PROSZĘ PRZYGOTOWAĆ ĆWICZENIE POL.- SPOŁ. CZĘŚĆ 4. do odebrania ze szkoły (jeśli ktoś jeszcze nie odebrał).PRZERWA
edukacja matematyczna- temat: ZADANIA Z TREŚCIĄ
Ćw. 1 s.48 mat.- przyr. Podpowiedź: Najpierw policzymy po ile cm miałaby każda z dziewczynek, gdyby miały po równo czyli 80 cm: 2 =40 cm. Karolina ma 40 cm i Lena ma 40 cm. Teraz odejmujemy od Karoliny 18 cm i dodajemy do Leny 18 cm - samodzielnie
Ćw. 2 s.48 mat.- przyr. BEZ KROPKI Podpowiedź: Karolina 40
Skoro dziennik Karoliny ma o 20 kartek mniej niż Tereski, to dziennik Tereski ma o 20 kartek więcej niż Karoliny czyli 40+20 =60
razem....................samodzielnie
Ćw. 3 s.49 mat.- przyr. CZYTACIE DOKŁADNIE I ZAPISUJECIE DZIAŁANIA. Kto ma problem- nie wykonuje.
Ćw. 4 s.48- mat.- przyr. ŁATWE PRZERWA
edukacja muzyczna: JEŚLI KTOŚ MA OCHOTĘ ŚPIEWA POZNANE PIOSENKI.
Tu możemy je znaleźć http://https://www.youtube.com/watch?v=fTiUpRSL7IA KARATECZKA
https://www.youtube.com/watch?v=cNT7haqYeqw PIOSENKA WIELKANOCNA
.https://www.youtube.com/watch?v=qoAwQ9WCWSM PIOSENKA WIOSENNA
http://https://www.youtube.com/watch?v=p9zSd_TWqBk ŚPIEWAM I TAŃCZĘ
Zachęcam do śpiewania.
DO PONIEDZIAŁKU DO PONIEDZIAŁKU DO PONIEDZIAŁKU
ALE JUŻ W NOWYM MIEJSCU. PO ZALOGOWANIU- RODZICE WIEDZĄ JAK TO ZROBIĆ- WSZYSTKIE ZADANIA DO WYKONANIA W DOMU ZNAJDZIECIE W APLIKACJI TEAMS W OFFICE 365.