Szanowni Państwo!
Po trudnym pierwszym tygodniu porządkujemy swoją pracę w ciągu tygodnia i kolejnych, w następujący sposób.:
1. Będziemy zamieszczać materiały na stronie szkoły, w swoich zakładkach w rytmie wyznaczonym przez ustalony na II semestr plan lekcji, dla każdej z klas i każdego nauczyciela. (Można powiedzieć, że lekcje odbywać się będą zgodnie z planem ale zdalnie.) Materiały zamieszczać będziemy do godziny 10:00 w dniu, w którym realizowane są zajęcia.
- Przy zamieszczaniu materiałów uwzględnimy ich objętość, stopień trudności, zróżnicujemy rodzaj pracy tak, by nie dominowała praca przed ekranem, pamiętać będziemy, że to nie jedyne lekcje w tym dniu dla dziecka.
2. Po zamieszczeniu materiałów:
- Pozostaniemy online, do dyspozycji uczniów, rodziców, którzy mogą nam zadawać pytania, zgłaszać problemy.
- W miarę możliwości czasowych, sprzętowych, sieciowych będziemy odpowiadać na te problemy za pomocą poczty, rozmów na skypie.
- Część z nas poprowadzi zaplanowane lekcje, konsultacje, spotkania z dziećmi online za pomocą poczty, rozmów na skypie, z własnej inicjatywy będziemy kontaktować się z dziećmi udzielając im wsparcia.
- Po 15:00 rozpoczniemy zamieszczanie materiałów na kolejny dzień, tak by znalazły się na stronie do 10:00 kolejnego dnia.
3. Ocenianie odbywać się będzie tyko w granicach obowiązujących w szkole zasad oceniania i z uwzględnieniem warunków w jakich obecnie realizowane są zajęcia. W wielu miejscach odstąpimy od wystawiani ocen zastepując je informacją zwrotną.
Taki porządek pozwoli Państwu zaplanować i zorganizować Waszą pracę i naukę dzieci w domach.
Do środy wszyscy nauczyciele przeorganizują swoją pracę zgodnie z powyższymi ustaleniami.
Piotr Matzanke