• Rozwiązania organizacyjne na kolejne tygodnie zdalnej nauki.
          • Rozwiązania organizacyjne na kolejne tygodnie zdalnej nauki.

          • Ustalenia przekazane we wcześniejszym komunikacie dyrektora szkoły pozostają bez zmian.

             

            1. Będziemy zamieszczać materiały na stronie szkoły, w swoich zakładkach  w rytmie wyznaczonym przez  ustalony na II semestr plan lekcji, dla każdej z klas i każdego nauczyciela. Materiały zamieszczać  będziemy do godziny 10:00 w dniu, w którym realizowane są zajęcia.

            • Przy zamieszczaniu materiałów uwzględnimy ich objętość, stopień trudności, zróżnicujemy rodzaj pracy tak,   by nie dominowała praca przed ekranem, pamiętać będziemy,   że to nie jedyne lekcje w tym dniu dla dziecka.

            2. Po zamieszczeniu materiałów:

            • Pozostaniemy online,   do dyspozycji  uczniów, rodziców, którzy mogą nam  zadawać pytania, zgłaszać problemy.

            • W miarę możliwości czasowych, sprzętowych, sieciowych będziemy odpowiadać na te problemy za pomocą poczty, rozmów na skypie.

            3. Ocenianie odbywać się będzie tyko w granicach obowiązujących w szkole zasad oceniania i z uwzględnieniem warunków, w jakich obecnie realizowane są  zajęcia. 

             

            W nadchodzących tygodniach będziemy zwiększać ilość czasu poświęcanego na lekcje online z wykorzystaniem połączeń wideo, połączeń głosowych, grupowych czatów. Chcę by tego typu praca zajmowała od 40% do 50% czasu zdalnego nauczania tygodniowo.

            Głównym miejscem zamieszczania materiałów do zajęć pozostaje strona internetowa szkoły, a głównym narzędziem do komunikacji i pracy online pozostaje Skype. 

            Wybór docelowej platformy, na której będą realizowane zajęcia online nie został dokonany. Wiemy, że nie będziemy rozwijać swojej działalności na platformie epodreczniki.pl. Platforma nie spełniła naszych oczekiwań. Testujemy inne rozwiązania oferowane przez firmę Google i planujemy uzyskać pełen dostęp do narzędzi oferowanych przez firmę Microsoft, która rozpoczęła współpracę z firmą Vulcan obsługującą dziennik elektroniczny. 

            Oczekujemy na zakupy sprzętu, który trafi do uczniów o utrudnionym dostępie do Internetu i nieposiadających urządzeń pozwalających na zdalną naukę. Zakupy realizuje Urząd Gminy.

            Rodzicom planującym uzupełnienie sprzętu elektronicznego sugerujemy dodatkowy zakup słuchawek z mikrofonem. Znacznie poprawiają, jakość komunikacji grupowej.

            Prosimy o stworzenie w miarę możliwości warunków do samodzielnej pracy uczniom w domu.  Ważne jest wspieranie dzieci w samodzielnej pracy, mobilizowanie do systematycznego pobierania materiałów, stawiania się na zajęcia, odsyłania prac nauczycielom. Motywowanie do pracy.

            W przypadku trudności prosimy o zgłaszanie ich wychowawcom klas. Warto skorzystać z porad specjalistów. Zachęcam do takich kontaktów. Szczegóły na stronie szkoły w zakładkach pedagog, psycholog.

            Wszyscy nauczyciele czekają na Państwa informacje zwrotne na temat organizacji zdalnego nauczania w naszej szkole. Prosimy o kontaktowanie się w pierwszej kolejności bezpośrednio z nauczycielami przedmiotów, następnie z wychowawcami. 

             Ze mną najłatwiej jest skontaktować się na adres służbowy dyrektor@sphuta.edu.pl

            Piotr Matzanke

        • Zdalna edukacja do 26.04.2020
          • Zdalna edukacja do 26.04.2020

          • Szanowni Państwo!

            Zgodnie z komunikatem Ministra Edukacji Narodowej do 26 kwietnia br. przedłużona została przerwa w nauczaniu stacjonarnym w szkołach. Stosowne rozporządzenie podpisano 09.04.2020 roku.

            Dzisiaj 10.04.2020 roku Minister Edukacji Narodowej podpisał kolejne rozporządzenie.  Na jego mocy Dyrektor Centralnej Komisji Egzaminacyjnej, w uzgodnieniu z ministrem właściwym do spraw oświaty i wychowania, na 21 dni przed nowym terminem egzaminu, ogłosi komunikat w sprawie zmiany harmonogramu przeprowadzania egzaminów w roku szkolnym 2019/2020, w tym egzaminu ósmoklasisty w terminie głównym lub dodatkowym. 

            Ponadto Minister Edukacji ustalił, że postępowanie rekrutacyjne na rok szkolny 2020/2021 do klas I publicznych szkół ponadpodstawowych będzie przeprowadzane w nowych terminach określonych przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania. Nowe terminy postępowania rekrutacyjnego, a także terminy składania dokumentów będą podawane do publicznej wiadomości na stronie internetowej men.gov.pl.

            W związku z powyższym ustalenia przekazane we wcześniejszym komunikacie dyrektora szkoły pozostają bez zmian.

            Piotr Matzanke

        • Świąteczne Życzenia!
          • Świąteczne Życzenia!

          • Szanowni Państwo,

            W tym szczególnym czasie pragniemy złożyć Państwu oraz dzieciom najserdeczniejsze życzenia świąteczne. Aby najbliższe dni dały Wam wytchnienie oraz przepełniły Was miłością i radością. Przesyłamy moc ciepłych myśli w Waszą stronę Drodzy Rodzice i Drogie Dzieci. WESOŁYCH ŚWIĄT!

             

            Pracownicy Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły w Hucie Mińskiej z siedzibą w Cielechowiźnie.

        • MAZOWIECKA POLICJA APELUJE
          • MAZOWIECKA POLICJA APELUJE

          • Szanowni Rodzice i Opiekunowie!

             

            W związku z sytuacją występowania koronawirusa w Polsce rząd wprowadził nowe, ostrzejsze zasady bezpieczeństwa publicznego, w tym kolejne ograniczenia w przemieszczaniu się!

            Od 1 kwietnia do odwołania, osoby do 18. roku życia nie mogą wyjść z domu bez opieki dorosłego opiekuna.

            Tylko obecność rodzica, opiekuna prawnego lub kogoś dorosłego, usprawiedliwia obecność dzieci i młodzieży na ulicach i innych miejscach publicznych.

            Wprowadzony został obowiązek utrzymania co najmniej 2-metrowej odległości między pieszymi, który dotyczy także rodzin i bliskich.

            Wyłączeni z tego obowiązku będą:

            - rodzice z dziećmi wymagającymi opieki (do 13. roku życia),

            - a także osoby niepełnosprawne lub niemogące się samodzielnie poruszać i ich opiekunowie.

             

            Ponadto został wprowadzony zakaz korzystania z parków, plaż, bulwarów, promenad i rowerów miejskich, a także terenów zielonych, pełniących funkcje publiczne. Zakaz dotyczy więc parków, zieleńców, promenad, bulwarów, ogrodów botanicznych i zoologicznych czy ogródków jordanowskich.  

             

            Ostatnie doświadczenia pokazują, że są to miejsca, w których dochodzi do przebywania, przemieszczania i gromadzenia się ludzi, w tym młodzieży i rodziców z dziećmi, a tym samym – do zwiększenia szans na zakażenie. 

            Prosimy o respektowanie nowych zasad bezpieczeństwa! Uczulmy także dzieci i młodzież na przestrzeganie tych zasad!

            Brak respektowania obowiązków wynikających z władzy rodzicielskiej może skutkować pociągnięciem Państwa do odpowiedzialności prawnej.

            Pozwoli to nam wszystkim uniknąć bądź zminimalizować ryzyko zarażenia.

             

            Drodzy uczniowie!
            Mazowiecka Policja apeluje:

             

            W związku z sytuacją występowania koronawirusa w Polsce rząd wprowadził nowe, ostrzejsze zasady bezpieczeństwa publicznego, w tym kolejne ograniczenia w przemieszczaniu się!

            Od 1 kwietnia do odwołania, osoby które nie ukończyły 18. roku życia nie mogą wyjść z domu bez opieki osób dorosłych.

            Dlatego na ulicach i innych miejscach publicznych możecie przebywać tylko pod opieką rodzica, opiekuna prawnego lub jakiegoś innego dorosłego. 

            Zaniechajcie wychodzenia z domu jeżeli nie jest to bezwzględnie konieczne!

            Unikajcie miejsc publicznych!

            Respektujcie wszelkie zasady bezpieczeństwa pamiętając, że za nieprzestrzeganie przepisów możecie być pociągnięci do odpowiedzialności prawnej!

        • Próbny Egzamin Ósmoklasisty
          • Próbny Egzamin Ósmoklasisty

          • Alternatywny link do pobierania arkuszy:

            https://okemagazyn.blob.core.windows.net/e8probny/e8arkusze.html

             

            Szanowni Państwo,

            W dniach od 30 marca do 1 kwietnia odbędzie się próbny egzamin ósmoklasisty.

            Wszystkie materiały, w tym nagrania w formacie mp3 do zadań na rozumienie ze słuchu w arkuszach z języków obcych nowożytnych, zostaną zamieszczone na stronie internetowej Centralnej Komisji Egzaminacyjnej (www.cke.gov.pl) oraz na stronach internetowych okręgowych komisji egzaminacyjnych w następujących terminach:

            ·30 marca br. (poniedziałek), ok. godz. 9:00 język polski

            ·31 marca br. (wtorek), ok. godz. 9:00 matematyka

            ·1 kwietnia br. (środa), ok. godz. 9:00 języki obce nowożytne

            Wskazane jest, aby uczniowie –po pobraniu materiałów ze strony CKE lub wybranej OKE rozwiązali zadania w domu w takim czasie, jaki jest przeznaczony na wykonanie zadań na egzaminie, zapisując swoje rozwiązania na zwykłej kartce papieru, numerując kolejno rozwiązywane zadania.

             

        • ePodreczniki  LOGOWANIE
          • ePodreczniki LOGOWANIE

          • Szanowni Państwo,

            Równolegle ze stroną szkolną ruszmy z działalnością na platformie ePodręczniki. W najbliższym czasie dostaniecie Państwo za pośrednictwem dziennika elektronicznego wiadomość zawierającą login i hasło do pierwszego logowania dla ucznia. Prosimy aby uczniowie zalogowali się zgodnie z poniższą instrukcją.

            POBIERZ W PDF

        • Komunikat
          • Komunikat

          • Szanowni Państwo!

            Po trudnym pierwszym tygodniu porządkujemy swoją pracę  w ciągu tygodnia i kolejnych, w następujący sposób.:

            1. Będziemy zamieszczać materiały na stronie szkoły, w swoich zakładkach  w rytmie wyznaczonym przez  ustalony na II semestr plan lekcji, dla każdej z klas i każdego nauczyciela. (Można powiedzieć, że lekcje odbywać się będą zgodnie  z planem ale zdalnie.) Materiały zamieszczać  będziemy do godziny 10:00 w dniu, w którym realizowane są zajęcia.

            • Przy zamieszczaniu materiałów uwzględnimy ich objętość, stopień trudności, zróżnicujemy rodzaj pracy tak,  by nie dominowała praca przed ekranem, pamiętać będziemy,  że to nie jedyne lekcje w tym dniu dla dziecka.

            2. Po zamieszczeniu materiałów:

            • Pozostaniemy online,  do dyspozycji  uczniów, rodziców, którzy mogą nam  zadawać pytania, zgłaszać problemy.
            • W miarę możliwości czasowych, sprzętowych, sieciowych będziemy odpowiadać na te problemy za pomocą poczty, rozmów na skypie.
            • Część z nas poprowadzi zaplanowane lekcje,  konsultacje, spotkania z dziećmi online za pomocą poczty, rozmów na skypie, z własnej inicjatywy będziemy kontaktować się z dziećmi udzielając im wsparcia.
            • Po 15:00 rozpoczniemy zamieszczanie materiałów na kolejny dzień, tak by znalazły się na stronie  do 10:00 kolejnego dnia.

            3. Ocenianie odbywać się będzie tyko w granicach obowiązujących w szkole zasad oceniania i z uwzględnieniem warunków w jakich obecnie realizowane są  zajęcia. W wielu miejscach odstąpimy od wystawiani ocen zastepując je informacją zwrotną.

            Taki porządek pozwoli Państwu  zaplanować i zorganizować Waszą pracę i naukę dzieci w domach.

            Do środy wszyscy nauczyciele przeorganizują  swoją pracę zgodnie z powyższymi ustaleniami.

            Piotr Matzanke

        • KOMUNIKAT
          • KOMUNIKAT

          •  

            Szanowni Państwo,

             

            Zgodnie z dzisiejszym komunikatem Ministra Edukacji Narodowej informuję, że Szkoła zawiesza zajęcia w oddziałach przedszkolnych i oddziałach szkoły podstawowej w następującym trybie;

            • Jutro i pojutrze, to jest 12 i 13 marca, dla dzieci i uczniów, których rodzice nie mogą zorganizować opieki w domu, prowadzone będą zajęcia opiekuńcze na świetlicy szkolnej i w łączonych grupach oddziałów przedszkolnych,  
              • W tych dniach szkoła nie zapewni posiłków dzieciom z oddziałów przedszkolnych i szkoły podstawowej.
              • Prosimy o informowanie wychowawców o potrzebie zorganizowania opieki w tych dniach.
            • Od poniedziałku 16.03.2020 do dnia 25.03.2020 (środa) w szkole i oddziałach przedszkolnych nie będą się odbywały żadne zajęcia.

            Apeluję, aby w zaistniałej sytuacji dołożyć starań do zapewnienia opieki dzieciom w domach rodzinnych, unikanie miejsc, gdzie są duże skupiska ludzi (np. komunikacja publiczna, kino, teatr, centra handlowe).

             

            Ta przerwa w zajęciach to nie są wakacje, to jedno z działań zmierzające do ograniczenia skutków rozprzestrzeniania się koronawirusa!

             

            Kolejne informacje przekazywane będą przez komunikaty na stronie szkoły www.sphuta.edu.pl oraz za pomocą dziennika elektronicznego lub telefonicznie przez wychowawców.

             

            https://www.gov.pl/web/edukacja/zawieszenie-zajec-w-szkolach

             

             

             

        • OPIEKA STOMATOLOGICZNA
          • OPIEKA STOMATOLOGICZNA

          • Szanowni Państwo!

             

            Informuję, że w  oparciu o "Porozumienie współpracy" w zakresie opieki stomatologicznej zawarte pomiędzy Gminą Mińsk Mazowiecki a SPZOZ w Mińsku Mazowieckim od dnia 03.03.2020 uczniowie szkoły podstawowej i oddziałów przedszkolnych w Hucie Mińskiej zostali objęci opieką stomatologiczną w  gabinecie stomatologicznym w Szkole Podstawowej w Starej Niedziałce, w każdy wtorek od 9.00 do 11.00.

            W imieniu Kierownika Poradni Stomatologicznej Pani lek. med. Dorota Zawadka - Zielińska, zapraszam do korzystania z usług gabinetu. 

            W miesiącu marzec 2020 zapisy  na wizyty dentystyczne dokonywane są w sekretariacie szkoły w Hucie Mińskiej do każdego piątku.  Dalej zapisy będą prowadzone w gabinecie.

             

            Piotr Matzanke

        • KOMUNIKAT DYREKTORA
          • KOMUNIKAT DYREKTORA

          • Szanowni Państwo.

            W związku ze zwiększonym ryzykiem zachorowań spowodowanych nowym koronawirusem (SARS-CoV-2) informuję, że na bieżąco monitorujemy wszystkie informacje o zagrożeniu. Regularnie sprawdzamy komunikaty na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego i Ministerstwa Zdrowia. Stosujemy się do aktualnych zaleceń przekazywanych przez Ministerstwo Oświaty.

            W szkole została opracowana procedura postępowania dla pracowników szkoły w przypadku pozyskania informacji o zachorowaniu na chorobę zakaźną. Procedura i sposób reakcji nauczycieli na zagrożenie choroba zakaźną zostały „sprawdzone w boju”. (W czerwcu 2019 roku Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Mińsku Mazowieckim potwierdził przypadek zakażenia Meningokokami u dziecka w naszym przedszkolu.) Całość działań podejmowanych w tym czasie przez nauczycieli i pracowników szkoły zyskała pozytywną opinię przedstawicieli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Mińsku Mazowieckim.

            W ostatnim tygodniu do dnia dzisiejszego podjęto dodatkowe kroki:

            • Zdezynfekowano pomieszczenia korytarza i sal oddziałów przedszkolnych.

            • Zakupiono dodatkową ilość środków higienicznych i rozdysponowano do użytku.

            • Wydrukowano i wywieszono dodatkowe instrukcje dotyczące sposobu mycia rąk.

            • Nauczyciele klas młodszych przekazują dzieciom zasady zachowania higieny, (dzieci ćwiczą mycie rąk, kichanie w rękaw itp.)

            • Nauczyciele klas starszych przypominają te same zasady uczniom klas 4-8.

            • Sprzątanie pomieszczeń szkolnych odbywa się na bieżąco w ramach dostępnych sił i środków.

            Podkreślam, że działania, które aktualnie są w tej sprawie podejmowane, mają charakter profilaktyczny.

            Jeśli zajdzie taka potrzeba dalsze informacje będziemy przekazywać na bieżąco na stronie szkoły www.sphuta.edu.pl, poprzez wiadomości w dzienniku elektronicznym lub telefonicznie. Jedynymi osobami upoważnionymi do przekazywania komunikatów  w tej sprawie jest dyrektor szkoły i wychowawcy klas oraz oddziałów przedszkolnych.

             

            Piotr Matzanke

            PROCEDURA CHOROBY ZAKAZNE.pdf

             

             

             

        • Wyjazd dla zwycięzców konkursów papieskich
          • Wyjazd dla zwycięzców konkursów papieskich

          • W dniu 5 lutego 2020 roku,  trzech uczniów naszej szkoły – Konrad Miąsek, Kacper Pustoła i Kacper Romanyszyn z kl. 8 pod opieką p. Doroty Kameli i p. Ireny Nowak,  wraz z 38 uczniami ze szkół powiatu mińskiego, udali się na wycieczkę do Warszawy. Została ona zorganizowana jako dodatkowa nagroda dla laureatów konkursów Powiatowego Dnia Papieskiego z 2018 i 2019 roku. Trzy szkoły –  Szkoła Podstawowa im. Karola Wojtyły w Hucie Mińskiej, Szkoły Salezjańskie z Mińska Mazowieckiego i Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II z Mińska Mazowieckiego, organizatorzy dni papieskich, od wielu lat współpracują z Muzeum  Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego w Warszawie. W ramach tej współpracy, a także z okazji tegorocznych wydarzeń, tzn. 100-nej rocznicy urodzin Karola Wojtyły – Jana Pawła II i beatyfikacji Kardynała Stefana Wyszyńskiego – Prymasa Tysiąclecia,  zostaliśmy zaproszeni do zwiedzenia Domu Arcybiskupów Warszawskich przy ul. Miodowej i  Muzeum  Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego znajdującego się w Świątyni Opatrzności na warszawskim Wilanowie. W Domu Arcybiskupów mieliśmy zaszczyt spotkać się z Kardynałem Kazimierzem Nyczem, który zapoznał nas z historią pałacu. Ksiądz kardynał nawiązał też do prymasa Wyszyńskiego i ks. Karola Wojtyły, do tego, jak, gdzie i kiedy skrzyżowały się ich drogi. Na koniec audiencji dostaliśmy od ks. kardynała pamiątkowe obrazki i cukierki oraz zrobiliśmy wspólne zdjęcie.

            Następnie udaliśmy się do Świątyni Opatrzności Bożej. Zafascynowała nas ogromna kubatura budynku i ilość zgromadzonych relikwii. Przed muzeum przywitał nas zastępca dyrektora ds. muzealnych, Pan Piotr Dmitrowicz, historyk, który poinformował nas, że ekspozycja główna Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego znajduje się w pierścieniu okalającym kopułę Świątyni Opatrzności Bożej na wysokości 26 metrów. Zajmuje ona około 2000 m² powierzchni. Ramy czasowe obejmują okres od 1901 roku (rok urodzin Stefana Wyszyńskiego) do 2005 roku (śmierć Jana Pawła II).  Naszymi przewodnikami po wystawie byli:  dr Edgar Sukiennik, historyk, pracownik działu merytorycznego, dr Justyna Majewska, historyk, pracownik działu merytorycznego,  mgr Anna Jasińska, psycholog, pracownik działu edukacji i mgr Julian Adamczyk, socjolog, pracownik działu edukacji – opiekun i koordynator naszego wyjazdu. Pracownicy muzeum w ciekawy sposób i z wielką pasją opowiadali o historii życia i dokonaniach dwóch wielkich Polaków – ludzi Kościoła, Karola Wojtyły i Stefana Wyszyńskiego na tle  wydarzeń  historyczno-politycznych.  Dowiedzieliśmy się jaki wpływ na losy Kościoła, zachowanie wiary i obalenie komunizmu w  Polsce mieli patroni muzeum.  Ekspozycja muzealna wywarła na nas ogromne wrażenie, ponieważ połączone zostały różne formy wystawowe i multimedialne, prawdziwie na miarę XXI wieku.

            Jeszcze raz serdecznie dziękuję wszystkim pracownikom muzeum, szczególnie Panu  Dawidowi Machajowi  - Zastępcy Kierownika Działu Organizacyjno-Prawnego Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego i Julianowi Adamczykowi - pracownikowi działu edukacji, dzięki którym nasz wyjazd doszedł do skutku.

             Irena Nowak -organizator

        • Ferie 2020 z RC Mazovia
          • Ferie 2020 z RC Mazovia

          • Klub Sportowy RC Mazovia zaprasza w drugim tygodniu ferii (od 17.02 do 20.02.2020) na zajęcia Rugby. Treningi odbywać się będą na sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Hucie Mińskiej,  w poniedziałek od 9:00 do 10:30, wtorek od 9:00 do 10:30, środę od 9:00 do 10:30. W czwartek planowany jest wyjazd na turniej Rugby Tag do Janowa. Zapraszamy.

            RC Mazovia

        • Etap diecezjalny konkursu „Cud nad Wisłą – dzieło Bożej Opatrzności”
          • Etap diecezjalny konkursu „Cud nad Wisłą – dzieło Bożej Opatrzności”

          • Dnia 16 stycznia 2020 roku w Szkole Podstawowej nr 2, im. Michaliny Chełmońskiej-Szczepankowskiej  w Słupnie k. Radzymina odbył się etap diecezjalny konkursu „Cud nad Wisłą – dzieło Bożej Opatrzności”, w którym brali udział nasi uczniowie z klasy 8 – Kacper Romanyszyn i Konrad Miąsek. Mimo, że medali nie przywieźliśmy, to, jak powiedział ks. bp Marek Solarczyk, wszyscy uczestnicy (a było ich 97) są zwycięzcami, bo zmierzyli się z szerokim zakresem materiału, własnym stresem oraz zdobyli nowe doświadczenia i wiedzę. Dziękujemy chłopcy za reprezentowanie naszej szkoły na forum diecezji.

            Irena Nowak

        • Jasełka w kościele MBNP w Hucie Mińskiej
          • Jasełka w kościele MBNP w Hucie Mińskiej

          • W niedzielę 12 stycznia 2020 roku klasa 5, pod kierunkiem p. Ireny Nowak, wystawiła jasełka bożonarodzeniowe w kościel parafialnym w Hucie Mińskiej. Mimo, że nie było dekoracji i scenariusz został "okrojony", to wierni uczestniczący w Eucharystii i oglądający przedstawienie byli zachwyceni, wręcz wzruszeni występem uczniów. Kochani uczniowie klasy 5 dziękuję za Wasze zaangażowanie i występ zarówno w szkole, jak i w kościele - Irena Nowak

        • AUTOBUS SZKOLNY
          • AUTOBUS SZKOLNY

          • Informuję, że od 02.01.2020 w dni nauki szkolnej będzie kursował autobus dowożący uczniów z miejscowości Wólka Iłowiecka, Grabina do Szkoły w Hucie Mińskiej. Przewozy dzieci organizuje firma "USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEWÓZ OSÓB - Bogdan Raniszewski; 07-200 Wyszków; ul. Janusza Korczaka 12". Autobus kursował będzie zgodnie z powyższym rozkładem. Przejazd odbywać się na podstawie ważnego biletu miesięcznego. Dzieci - uczniowie, którym Gmina Mińsk Mazowiecki zgodnie Ustawą Prawo Oświatowe jest zobowiązana zapewnić bezpłatny dowóz otrzymają bilety w sekretariacie szkoły, w pierwszych dniach stycznia.

             

            Trasa_dowozu_MAPA.pdf